torsdag, januar 11, 2007

## -- DAG 3 -- ##

Jeg hadde akkurat vært på kinaen på Klepp og spist lunch, slik vi arbeidsledige pleier å gjøre, da det ringer ei dame i fra Top Team og spør om jeg vil komme på intervju på mandag. Selvsagt var jeg i et rom med en ekstremt oversosial og plagsom undulat, som distraherte meg så godt hun kunne, og kvitret og maste så mye at et lokmotiv hadde bøyet seg i støvet av beundring, og lagt hjulene på hylla en gang for alle, med respekt å melde så burde undulaten min fått en signifikant rolle i Wam og Vennerøds filmer. Litt småflaut, med en høy kvitring inn i telefonrøret der, men får håpe at hun i Top Team er glad i fugler.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skal du på intervju hos Valla? Jobben til Ingunn Yssen virker jo spennende!

10:41 a.m., januar 12, 2007  
Blogger Arnt Kåre said...

det heter vist topp temp, ikke top team, bare så det er sagt.

7:04 p.m., januar 12, 2007  
Anonymous Anonym said...

hvembryrsegom top temp?

2:21 p.m., januar 29, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home